Join us on Facebook

Please wait..10 Seconds Cancel

cookies

sobota 20. júla 2019

Zakryte sa!

Dojčenie na verejnosti... Popravde patrím k ľuďom, čo by prsník vytiahli kdekoľvek. Ale tak mimo čisto spoločnosti žien sa zakrývame. Aj keď je to pre nás nekomfortné a mám pocit, že sa mu pod plienkou aj ťažko dýcha. Stále sa ju snaží dať preč.. ale snažíme sa. V prípade iných žien mi dojčenie na verejnosti nevadí. Je mi to jedno. Nevnímam to ako rušivé, naopak ako prirodzené, možno je to moja profesionálna deformácia. Nevnímam však kŕmenie ako niečo, pričom spozorniem alebo upriamim naň pozornosť. A už vonkoncom neposudzujem polohu, ani dĺžku sania, ani striedanie prsníkov, pokiaľ to nie je momentálne odo mňa žiadané zo strany mamičky. Dojčite ako vám je pohodlné a kde chcete, ako dlho chcete, alebo akokoľvek krkolomne ak to vyžaduje situácia.
S Dominikom máme pred sebou ešte pár mesiacov takéhoto papania, tak si tie posledné chvíle užívam a doprajem mu, čo potrebuje. Hoci je to často len také upokojenie, že je všetko v poriadku. Ak to potrebuje, som tu. Neriešim poznámky... aké to je fuj a či sa môj syn nehanbí.. Poviem vám nehanbí. Je to pre neho prirodzené. Tak prirodzené ako pre iné deti fľaška s mliečkom. A je to dočasné, presne tak ako plienky alebo pre niekoho dudel. Nebojte, v 6 rokoch sa mi nebude hrabať do podprsenky. Vyhovuje to mne. Vyhovuje to jemu. A je to naše rozhodnutie. Ak to jednému z nás prestane vyhovovať, urobíme kroky k tomu, aby sme boli znovu spokojní.
Ale toto som ja. A nebudem sa meniť len pre to, že dnes nie je in dojčiť 2 ročné dieťa. Nebudem sa schovávať s ním na wc, len aby sa najedol.
Dnešná doba odsudzuje každého. Vedome či nevedomuje posudzujeme a myslíme si, že máme na to právo. -Novorodenec je nespokojný? Dajte mu dudel.
-Ročný ešte pobehuje s dudlom? Veď už si veľký! -Nedojčíš? Prečo? Veď je to pre bábätko to najlepšie!
-Veď už chodí a ty ho ešte dojčíš? Daj mu fľašu...
...... robme podľa seba a nenechajme sa nikým posudzovať alebo spochybňovať. Každá robíme to, čo môžeme a ako to cítime a tak to je správne! ♡

Žiadne komentáre:

INSTAGRAM