Join us on Facebook

Please wait..10 Seconds Cancel

cookies

štvrtok 13. decembra 2018

Prípad prirasteného jazýčka

Každé poradenstvo a návšteva dojčiacej mamičky sú pre mňa také chúlostivé udalosti. Nielen moje rady, ale všetko, čo do toho dávam, je so strachom. Aby to naozaj zabralo to, čo odporučím, čo ak to je niečo iné a ja budem na vine, že dojčenie nie je úspešné. Či som prišla na to, prečo sa to nedarí tak, ako by malo. Ale roky ma naučili, že ja som len také 2% úspechu (aj to veľa hovorím), zvyšok je v rukách mamy a jej sile. Že som často len "oxitocín", ktorí im chýba. Opora, ktorú nedostanú a potrebujú ju po pôrode viac ako čokolvek.

Dnes mi písala úžasná mamička, ktorá si išla za svojím, vydržala náročnosť svojho bábätka, nakoľko potrebovalo veľa času na prsníku, aby si s nedostatočne prestrihnutou uzdičkou získalo to, čo potrebuje za kratší čas. Verím, že už to bude len dobré 😍
Ak sa mi niečo nezdá, musím za tým ísť. Tým skôr ak sa jedná o dieťa. Materský inštinkt je v tomto úžasný. Silná žena je za touto rodinou 😍
Verte si. Chyba v 99% nie je vo Vás!

Žiadne komentáre:

INSTAGRAM